Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MOJA MISKA

I. Postanowienia ogólne

1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym https://www.mojamiska.pl/ prowadzony jest przez spółkę MM Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Powązkowska 44C, 01-797 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000963826; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 5 000,00 zł w całości opłacony; NIP: 5252906754; REGON: 521970146.

2. Dane kontaktowe:

a) adres do korespondencji: ul. Powązkowska 44C, 01-797 Warszawa

b) adres poczty elektronicznej: [email protected]

c) numer telefonu: 602-700-583, czynny od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 9-16 (opłata jak za połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta osoba korzystająca z kontaktu za pośrednictwem telefonu).

3. Definicje:

Użyte w Regulaminie pojęcia, pisane dużą literą, łącznie z ich odmianą oraz użyciem ich w liczbie mnogiej lub pojedynczej, oznaczają:

1) DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2) KLIENT – osoba fizyczna, która ukończyła 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, do zaciągnięcia zobowiązań (np. zawarcia Umowy Sprzedaży) wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, chyba że posiada ona pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu Internetowego, w szczególności, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie składa Zamówienie za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Klientem jest Konsument i Przedsiębiorca.

3) KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360).

4) KONSUMENT – Klient będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności, która składa zamówienie w Sklepie Internetowym. Za Konsumenta uznaje się także osobę fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą zawierającą Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z prowadzoną działalnością w przypadku, gdy nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej.

5) KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Spółki, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach. Usługa Konto umożliwia korzystanie z Programu Moja Miska.

6) FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym, umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez zamówienie Produktów oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

7) NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, umożliwiająca Sprzedawcy dostarczanie Klientom cyklicznych informacji dotyczących w szczególności Towarów, nowości oraz promocjach Sprzedawcy.

8) MATERIAŁY – wszelkie materiały przekazywane Spółce przez Klienta w ramach korzystania z Programu Moja Miska, w tym w szczególności pliki tekstowe, dźwiękowe, audiowizualne, zdjęcia, filmy, rysunki, grafiki, stanowiące lub mogące stanowić utwór w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

9) PRODUKT/TOWAR – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, w tym szczególności oferowane przez Sprzedawcę personalizowane produkty żywnościowe dla psów. Za Produkt w rozumieniu niniejszego Regulaminu rozumie się także Treści Cyfrowe dostępne w Sklepie Internetowym, do których zastosowanie mają odrębne zasady wskazane dotyczące zawierania Umów o dostarczenie treści cyfrowej.

10) PROGRAM MOJA MISKA – prowadzony przez Spółkę program personalizacji karmy dla psów, polegający w szczególności na pomocy Klientom w doborze odpowiedniej karmy dla psów (wraz z określeniem sugerowanego sposobu dawkowania karmy) i/lub innych spersonalizowanych Produktów, a także umożliwieniu zakupu spersonalizowanej karmy i/lub innych spersonalizowanych Produktów za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

11) PRZEDSIĘBIORCA – Klient, będący osobą fizyczną, osobą prawna lub jednostką organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

12) REGULAMIN /UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG – niniejszy dokument określający zasady korzystania z Programu Moja Miska, zawierania Umów Sprzedaży, Umów o Dostarczenie treści cyfrowych oraz zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344.).

13) SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Spółki dostępny pod adresem internetowym: https://www.mojamiska.pl/

14) SPRZEDAWCA/ SPÓŁKA – spółka MM Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Powązkowska 44C, 01-797 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000963826; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 5 000,00 zł w całości opłacony; NIP: 5252906754; REGON: 521970146 oraz adres poczty elektronicznej: [email protected], numer telefonu: 602-700-583.

15) TREŚĆ CYFROWA – dane wytwarzane i dostarczane Klientowi w postaci cyfrowej (np. Ebook, audiobook. wideo).

16) UMOWA O DOSTARCZENIE TREŚCI CYFROWEJ – umowa zawierana albo zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą dotycząca dostarczania Klientowi określonej Treści cyfrowej.

17) UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Towaru zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

18) USŁUGA ELEKTRONICZNA – świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344.), przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego. W zakresie, w jakim usługi są świadczone przez podmioty współpracujące ze Sprzedawcą, odpowiednie postanowienia dotyczące zasad korzystania z tych usług znajdują się w regulaminach dotyczących świadczenia usług przez te podmioty;

19) USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287, z 2021 r. poz. 2105);

20) USTAWA O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH – ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1062, z 2022 r. poz. 655)

21) ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta, złożone za pośrednictwem Sklepu Internetowego, określające: rodzaj i ilość Produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu Internetowego w chwili składania zamówienia, sposób zapłaty, sposób dostarczenia Produktów, miejsce wydania Produktów oraz dane Klienta, stanowiące złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego Produktów, będących przedmiotem zamówienia.

4. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego.

5. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, aczkolwiek konieczna w celu korzystania z Usług Elektronicznych, korzystania z Programu Moja Miska oraz zawarcia Umowy Sprzedaży.

6. W celu korzystania ze Sklepu Internetowego niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:

a) posiadanie komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet,

b) dostęp do sieci Internet i przeglądarki internetowej typu Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w aktualnej wersji,

c) w celu założenia Konta, składania Zamówień w Sklepie Internetowym oraz korzystania z innych Usług Elektronicznych świadczonych przez Sprzedawcę, niezbędne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.

7. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.

II. Usługi Elektroniczne w Sklepie Internetowym

1) W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne:

A. Konto,

B. Formularz Zamówienia,

C. Newsletter.

2) Konto

1. W celu korzystania z Programu Moja Miska konieczne jest utworzenie za pośrednictwem Sklepu Internetowego indywidualnego Konta Klienta.

2. Utworzenie Konta, poza możliwością korzystania z Programu Moja Miska, pozwala także na usprawnienie procesu składania Zamówień, a także na korzystanie z innych, dodatkowych usług świadczonych przez Sprzedawcę jakie w danym czasie funkcjonują.

3. Rejestracja Konta wymaga wypełnienia dostępnego w Sklepie Internetowym formularza elektronicznego, poprzez wprowadzenie w nim adresu poczty elektronicznej (e-mail) Klienta. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z treścią Regulaminu oraz Polityką Prywatności.

4. Rejestracja Konta wymaga zaakceptowania przez Klienta (poprzez zaznaczenie odpowiednich pól wyboru) Regulaminu oraz Polityki Prywatności.

5. Klient jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych umożliwiających rejestrację Konta. Podanie tych danych jest dobrowolne, aczkolwiek ich brak uniemożliwia świadczenie usługi Konta na rzecz Klienta.

6. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracji Konta, Klient otrzymuje na adres e-mail potwierdzenie założenia Konta wraz z automatycznie wygenerowanym hasłem. Po pierwszym zalogowaniu do Konta, Klient ma możliwość zmiany wygenerowanego hasła.

7. Rejestracja Konta jest równoznaczna z zawarciem pomiędzy Klientem a Spółką umowy o świadczenie usług elektronicznych.

8. Konto jest przypisane do Klienta. Klient ma prawo do rejestracji tylko jednego Konta dla jednego adresu e-mail.

9. Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność za skutki udostępnienia loginu i hasła osobom trzecim, w tym także za treści zamieszczane przez te osoby trzecie na Koncie.

3) Formularz Zamówienia

1. Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać poprzez dostępny na Koncie Formularz Zamówienia, po uprzednim zdefiniowaniu przez Klienta jednego lub więcej profili psów. Zmiana rodzaju Towaru (karmy i/lub innych spersonalizowanych produktów), na jaki Klient może złożyć Zamówienia, możliwa jest jedynie poprzez zmianę uprzednio wskazanych danych w profilu psa.

2. Klient może złożyć Zamówienie odpowiednio – logując się na Konto Klienta lub złożyć Zamówienie bez posiadania Konta.

3. Formularz Zamówienia należy uzupełnić o wymagane dane Klienta takie jak: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego a także dane dotyczące Umowy sprzedaży: rodzaju Towaru/ów, ilość Towaru/ów, miejsca i sposobu dostawy, a także sposobu płatności. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.

4. Klient składając Zamówienie składa ofertę zakupu określonego Towaru.

5. Dla Klienta wiążące są zawarte w Sklepie Internetowym informacje wskazane przy zamawianym Towarze w momencie złożenia Zamówienia, w tym w szczególności jego cena, charakterystyka, cechy, elementy wchodzące w skład Towaru i/lub zestawu, termin i sposób dostawy.

6. Po zatwierdzeniu Formularzu Zamówienia (kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”), Klient, na wskazany przez niego adres e-maili otrzymuje informację o przyjęciu Zamówienia do realizacji. Do zawarcia Umowy Sprzedaży dochodzi wraz z chwilą otrzymania potwierdzenia zamówienia.

7. W przypadku braku dostępności zamówionego Towaru, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, Sprzedawca poinformuje, o tym fakcie Klienta oraz zwróci całą otrzymaną kwotę.

8. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek problemów związanych z możliwością realizacji złożonego Zamówienia, w tym w szczególności powstałych wskutek podania przez Klienta nieprawidłowych danych w Formularzu, wyboru niewłaściwego miejsca dostawy, problemów z autoryzacją płatności etc., Sprzedawca może skontaktować z się Klientem drogą telefoniczną lub mailową w celu usunięcia powstałych nieprawidłowości i realizacji Zamówienia.

9. Klient, który w ramach Programu Moja Miska rozpoczął procedurę składania Zamówienia, ale jej nie ukończył, może otrzymać od Sprzedawcy drogą mailową wiadomość przypominającą o możliwości finalizacji procedury składania Zamówienia.

10. Klient ma prawo wyłączyć lub ograniczyć opisaną wyżej usługę przypomnienia poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: [email protected]. Również Sprzedawca ma prawo wyłączenia lub ograniczenia świadczenia usług przypomnienia.

4) Newsletter

1. Usługa Elektroniczna w zakresie przesyłania Newslettera polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej Klienta, wiadomości zawierających informacje o Towarach lub usługach Sprzedawcy. Newsletter przesyłany jest wyłącznie do Klientów, którzy dokonali jego dobrowolnej subskrypcji.

2. Korzystanie z usługi Newslettera wymaga posiadania przez Klienta aktywnego adresu poczty elektronicznej.

3. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na przesyłaniu Newslettera może być zawarta przez każdego Klienta, który w formularzu rejestracji Konta lub Formularzu Zamówienia, poprzez zaznaczenie stosownego pola wyboru, wyrazi zgodę na przekazywaniu mu Newslettera.

4. Z chwilą zapisu do Newslettera zawarta zostaje umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na przesyłaniu Newslettera.

5. Klient w dowolnym momencie zrezygnować Newslettera poprzez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika znajdującego się w każdej wiadomości zawierającej Newsletter lub poprzez kontakt mailowy pod adresem: [email protected]

6) Umowa o świadczenie usług elektronicznych zostaje zawarta na czas nieokreślony. Każda ze stron może ją wypowiedzieć (można wypowiedzieć każdą z Usług, z której się korzysta, jak również wszystkie łącznie) bez wskazania przyczyny.

7) Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy może być złożone w formie pisemnej na adres: ul. Powązkowska 44C, 01-797 Warszawa lub elektronicznej (e-mail) na adres: [email protected]

8) Spółka może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług elektronicznych za bez zachowania okresu wypowiedzenia, odmówić Klientowi dalszego prawa do korzystania z Usług, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości Usług, jeżeli Klient korzysta z Usługi w sposób niezgodny z przepisami prawa, naruszający prawa osób trzecich lub postanowienia Regulaminu oraz przyjęte w tym zakresie zwyczaje i zasady współżycia społecznego.

9) Sprzedawca zastrzega możliwość czasowego lub trwałego zawieszenia świadczenia poszczególnych Usług Elektronicznych, w szczególności z uwagi na konieczność przeprowadzenia modernizacji lub/i aktualizacji Sklepu Internetowego lub wdrożenia określonych środków ochrony praw i wolności Klientów i/lub Sprzedawcy.

10) Ustanie mocy wiążącej umowy o świadczenie usług elektronicznych pozostaje bez wpływu na moc wiążącą i treść Umów Sprzedaży oraz innych umów świadczenia usług w ramach Produktów, które zostały zawarte przez Użytkownika przed datą ustania mocy wiążącej umowy o świadczenie usług.

11) Zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności jest warunkiem zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Akceptację Regulaminu i Polityki Prywatności należy potwierdzić poprzez zaznaczenie stosowego pola wyboru umieszczonego w toku procesu zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.

12) Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych Klient może składać:

a) pisemnie na adres: ul. Powązkowska 44C, 01-797 Warszawa

b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]

13) Spółka ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie

14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

III. Zasady Programu Moja Miska

1. W ramach Programu Moja Miska Klient może zawrzeć ze Sprzedawcą następujące umowy:

a) umowę o świadczenie usług polegającej na prowadzeniu o Konta Klienta;

b) umowę o świadczenie usług polegającej na pomocy Klientowi w doborze odpowiedniego rodzaju karmy dla jego psa oraz informowaniu Klienta o sugerowanym sposobie dawkowania karmy – w oparciu o informacje podane przez Klienta, w tym także usługę polegająca na przypominaniu Klientowi o możliwości zamówienia porcji karmy,

c) umowę sprzedaży Towarów, w tym w szczególności Towarów spersonalizowanych.

2. Korzystanie z usług świadczonych w ramach Programu Moja Miska, o których mowa w ust. lit a i b jest darmowe.

3. W ramach Programu Moja Miska mogą być organizowane promocje, polegające m.in. na wydawaniu darmowych Towarów lub ich sprzedaży w promocyjnych cenach.

4. Klienci zawierający Umowę Sprzedaży mają także możliwość uczestnictwa w organizowanych Sprzedawcę akcjach wsparcia, polegających na przekazaniu przez Sprzedawcę karmy lub innych produktów dla zwierząt.

5. W celu korzystania z Programu Moja Miska Klient zakłada Konto, za pośrednictwem którego tworzy profil swojego psa. Klient tworzy profil psa poprzez wypełnienie dostępnej na Koncie ankiety.

6. Na podstawie utworzonego przez Klienta profilu psa, specjalnie przygotowany algorytm Programu Moja Miska, proponuje Klientowi Produkt w postaci indywidualnie dobranego rodzaju karmy wraz ze wskazówkami dotyczącymi dawkowania, a także inne Produkty, które następnie Klient może zamówić za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

7. Jeżeli bezpośrednio po dobrze karmy dla psa, Klient nie złoży Zamówienia na zaproponowany mu Produkt/y, Sprzedawca za pośrednictwem poczty elektronicznej może wysłać do Klienta wiadomości przypominające mu o możliwości złożenia Zamówienia na Produkt.

8. Gdy do końca sugerowanego okresu dawkowania zamówionej przez Klienta porcji karmy zostają dwa tygodnie (lub mniej w przypadku dużych psów), do Klienta wysyłany jest e-mail i/lub sms z przypomnieniem o możliwości zamówienia kolejnej porcji karmy. Jeśli Klient nie złoży zamówienia, możliwe jest jeszcze dwukrotne wysłanie wiadomości e-mail i/lub SMS-a z przypomnieniem o możliwości zakupy kolejnej porcji karmy oraz telefon do Klienta z przypomnieniem i/lub pytaniem, dlaczego Klient nie zdecydował się na zakup kolejnej porcji karmy.

9. Klient ma prawo wyłączyć lub ograniczyć opisane w pkt. 7 i 8 wyżej usługi przypomnienia poprzez wysłanie e-maila na adres: [email protected].

10. Sprzedawca ma prawo wyłączyć lub ograniczyć świadczenie opisanych wyżej usług przypomnienia.

11. Klient przyjmuje do wiadomości, że wskazówki żywieniowe, przewodniki karmienia i/lub plany karmienia, w tym sugerowane dzienne zapotrzebowanie na karmę, dostarczone w ramach Programu Moja Miska mają charakter jedynie orientacyjny. Obowiązkiem Klienta jako właściciela psa jest kontrolowanie wagi i stanu zdrowia psa, a także korzystanie z konsultacji z lekarzem weterynarii w tym zakresie. Wyłączną odpowiedzialność za ostateczne decyzje dotyczące żywienia psa ponosi Klient.

12. Sprzedawca nie weryfikuje danych podawanych przez Klienta w związku z korzystaniem z Programu Moja Miska, w szczególności nie weryfikuje prawdziwości danych dotyczących psa Klienta. Obowiązkiem Klienta jest podanie informacji prawdziwych, pełnych i rzetelnych.

13. W ramach Programu Moja Miska Sprzedawca może organizować promocje na Zamówienia, w tym w szczególności ofertę powitalną obejmującą pierwsze Zamówienie lub jego część. O warunkach korzystania z promocji Sprzedawca każdorazowo zawiadamia Klientów za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

IV. Warunki zawierania Umowy Sprzedaży

1. Wszystkie Towary znajdujące się w asortymencie Sklepu Internetowego są nowe.

2. Ceny Towarów uwidocznione na stronie Sklepu Internetowego podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT, lecz nie zawierają kosztów dostawy Towaru do Klienta.

3. O łącznej cenie Towaru będącego przedmiotem Zamówienia, a także kosztach dostawy Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia.

4. Informacje o cenie Towaru, cechach oraz istotnych właściwościach zamieszczone są przy prezentowanym Towarze.

5. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena wskazana w podsumowaniu Zamówienia, w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

6. Ceny Towarów prezentowanych na stronach Sklepu Internetowego mogą ulegać zmianie, przy czym zmiana ceny Towaru nie ma wpływu na Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmiany ceny (to jest na Zamówienia, co do których Klient zaznaczył „Kupuję i Płacę”).

7. W przypadku Treści Cyfrowych Sprzedawca dopuszcza dokonanie płatności za Treść Cyfrową poprzez dostarczenie danych osobowych Klienta (np. zapis na Newsletter i dostarczenie adresu e-mail).

8. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym:

a) w celu złożenia Zamówienia konieczne jest utworzenie profilu psa pozwalającego na dobór spersonalizowanych Produktów, wypełnienie Formularza Zamówienia oraz zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu oraz Polityki Prywatności. Brak akceptacji Regulaminu oraz Polityki Prywatności w toku procedury składania Zamówienia uniemożliwia nabycie Towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego,

b) Klient może dokonać zakupu Towaru znajdującego się w asortymencie Sklepu Internetowego przez złożenie Zamówienia. Zamówienia mogą być składane dwadzieścia cztery godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu przez stronę Sklepu Internetowego,

c) elementem procedury składania Zamówienia jest podanie przez Klienta jego danych wskazanych w Formularzu Zamówienia (oznaczonych jako obligatoryjne) oraz wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z zwartą Umową Sprzedaży. Podanie danych jako jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu złożenia Zamówienia,

d) w celu złożenia Zamówienia należy skompletować zamówienie, wybrać obszar i sposób dostarczenia Towaru, sposób płatności, wypełnić Formularz Zamówienia, a następnie zatwierdzić i przesłać zamówienie przez naciśnięcie na przycisk „Kupuję i Płacę”. Naciśnięcie na przycisk „Kupuję i Płacę” oznacza złożenie przez Klienta Zamówienia z obowiązkiem zapłaty,

e) w trakcie procedury składania Zamówienia – aż do momentu naciśnięcia na przycisk „Kupuję i Płacę”, Klient ma możliwość modyfikowania Zamówienia w zakresie ilości Towaru, obszaru i sposobu dostarczenia towaru, sposobu płatności oraz danych podanych w Formularzu Zamówienia,

f) po złożeniu przez Klienta Zamówienia, na adres poczty elektronicznej (adres e-mail), wskazany w Formularzu Zamówienia zostanie niezwłocznie wysłana przez Sprzedającego wiadomość e-mail zawierająca potwierdzenie otrzymania Zamówienia i przyjęcia go do realizacji,

g) z chwilą potwierdzenia otrzymania Zamówienia i przyjęcia go do realizacji zostaje zawarta Umowa Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.

9. Przepisu działu V stosuje się odpowiednio do Umowy o dostarczanie treści cyfrowej z zastrzeżeniem, że w momencie zawarcia Umowy o dostarczenie treści cyfrowej, Klient oświadcza (poprzez zaznaczenie odpowiednich pól wyboru, że przyjmuje do wiadomości, że w momencie dostarczenia Treści cyfrowej, Umowa o dostarczenie treści cyfrowej zostanie w całości wykonana, a Klientowi nie przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.

V. Opinie o Produktach

1. Wszystkie publikowane na stronie Sklepu Internetowego opinie pochodzą wyłącznie od Klientów, którzy nabyli Produkty Sprzedawcy.

2. Sprzedawca nie przewiduje możliwości automatycznego publikowania opinii za pośrednictwem Sklepu Internetowego. W przypadku chęci zamieszczenia opinii Klient zobowiązany jest do jej przekazania Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.

3. Przesłanie przez Klienta opinii o Produkcie nie zobowiązuje Sprzedawcy do jej publikacji na stronie Sklepu Internetowego. Sprzedawca we własnym zakresie decyduje, czy chcę wykorzystać daną opinię, czy też nie.

4. Zakazane jest przekazywanie Sprzedawcy opinii:

a) bez uprzedniego zawarcia przez Klienta Umowy Sprzedaży;

b) naruszających prawa autorskie osób trzecich, w szczególności stanowiące plagiat innych utworów;

c) naruszających dobra osobiste osób fizycznych lub prawnych lub/i dobre obyczaje,

d) pozostających w sprzeczności z Regulaminem, Polityką Prywatności, a także zawierających inne treści zakazane przez obowiązujące przepisy prawa.

5. Klient ma prawo powiadomić Sprzedawcę o każdym przypadku naruszenia jego praw, jak również o każdym przypadku naruszenia zasad określonych w Regulaminie lub Polityce Prywatności w zakresie opublikowanych opinii.

6. Wszelkie zastrzeżenia dotyczące opinii należy zgłaszać pisemnie na adres: ul. Powązkowska 44C, 01-797 Warszawa lub mailowo na adres e-mail: [email protected]

7. Sprzedawca zastrzega sobie także prawo do usuwania lub niepublikowania opinii w przypadku ich niezgodności z Regulaminem, Polityką Prywatności lub przepisami prawa albo dobrymi obyczajami.

8. Poprzez przesłanie opinii o Produkcie Klient upoważnia Spółkę do jej publikacji w Sklepie Internetowym w zakładce „Opinie”, w czasie nieograniczonym, z prawem do połączenia z innymi treściami.

VI. Licencja na korzystanie z Materiałów

1. Klient oświadcza, że przysługują mu pełne autorskie prawa majątkowe Materiałów.

2. Klient oświadcza, że Materiały nie naruszają żadnych praw osób trzecich, w tym w szczególności praw autorskich, prawa do znaku towarowego, a także dóbr osobistych, w tym w szczególności wizerunku.

3. Klient udziela Spółce nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie oraz niewyłącznej licencji na korzystania z Materiałów, na następujących polach eksploatacji:

1) utrwalenie i zwielokrotnienie (w tym do pamięci komputera lub innego urządzenia) jakąkolwiek techniką, w tym techniką cyfrową, elektroniczną, laserową, fotograficzną, drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, mechanicznego, optycznego, elektronicznego lub innego, techniką analogową lub cyfrową, w dowolnym systemie lub formacie, na wszelkich nośnikach, audio lub video, nośnikach papierowych lub podobnych, światłoczułych, magnetycznych, optycznych, dyskach, kościach pamięci, nośnikach komputerowych i innych nośnikach zapisów pamięci,

2) w zakresie obrotu oryginałem lub albo egzemplarzami, na których Materiały zostały utrwalone- wprowadzenie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału lub egzemplarzy

3) w zakresie rozpowszechniania Materiałów w sposób inny niż określony w pkt 2 – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (Internet).

4. Klient udziela zgody na wykonywanie przez Spółkę praw zależnych do Materiałów, w tym w szczególności w zakresie ich modyfikacji, przeróbek, zestawienia z innymi utworami oraz dokonywania zmian koniecznych do wykorzystania Materiału jako elementu składowego innego utworu, przy zastosowaniu różnorodnych technik, takich jak plastyczne, graficzne, kolorystka barw, skale, proporcje etc.

5. Klient udziela Spółce upoważnienia do zezwalania na wykonywanie osobą trzecim praw zależnych do opracowań Materiałów, na polach eksploatacji wymienionych w pkt. 3 wraz z prawem do udzielania takich dalszych zezwoleń przez kolejno upoważniane podmioty.

6. Klient udziela Spółce licencji, o której mowa w pkt. 3 wraz chwilą przekazania Spółce Materiałów.

7. Spółka może upoważnić podmioty trzecie do korzystania z Materiałów w zakresie uzyskanej licencji.

8. Przekazując Spółce zdjęcie lub film, zawierający wizerunek Klienta, Klient wyraża zgodę na nieodpłatne oraz nieograniczone czasowo wykorzystanie jego wizerunku przez Spółkę, poprzez publikację wizerunku Klienta na stronie Sklepu Internetowego lub/i na wszystkich prowadzonych przez Spółkach profilach w mediach społecznościowych.

9. Materiały nie mogą zawierać treści naruszających obowiązujące przepisy prawa oraz dobre obyczaje, godzić w dobra osobiste osób trzech, a także promować działań lub/i produktów konkurencyjnych wobec Spółki.

VII. Płatności

1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

a) płatność elektroniczna tj.: szybka płatność elektroniczna (z wykorzystaniem pośrednika płatności): płatność kartą płatniczą, Blik, przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy lub płatność za pośrednictwem bramki płatniczej.

b) w przypadku Treści Cyfrowej Sprzedawca dopuszcza dokonanie płatności za Treść Cyfrową poprzez dostarczenie danych osobowych Klienta (np. zapis na Newsletter).

2. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą (z wyjątkiem płatności przelewem bezpośrednio na rachunek bankowy Sprzedawcy) za pośrednictwem bramek płatniczych.

3. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą (z wyjątkiem płatności przelewem bezpośrednio na rachunek bankowy Sprzedawcy) przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem bramek płatności.

4. Reklamacje wynikające z tytułu niewykonania lub niewłaściwego wykonania obsługi płatności należy kierować do właściwego pośrednika płatności bezpośrednio na adres e-mail, korzystając z formularza kontaktowego lub telefonicznie – zgodnie z regulaminem świadczenia usług w zakresie płatności elektronicznych danego pośrednika płatności.

5. Szczegółowy wykaz metod płatności oraz pośredników płatności znajduje się w zakładce “Formy płatności i Dostawa”.

6. Zawierając Umowę Sprzedaży i akceptując postanowienia Regulaminu, Klient wyraża zgodę na wystawianie i udostępnienie faktur Sprzedawcę w formie elektronicznej.

VIII. Wysyłka Towaru

1. Sklep Internetowy dostarcza nabyte Towary wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2. Sklep Internetowy nie oferuje możliwości osobistego odbioru zakupionego Towaru z siedziby lub magazynów Sprzedawcy.

3. Dostawa Towaru realizowana jest na adres wskazany w Zamówieniu za pośrednictwem przewoźnika (firmy kurierskiej) aktualnie współpracującego ze Sprzedawcą. Warunki realizacji oraz dostawy dostępne są na stronach internetowych firm kurierskich.

4. Po dostarczeniu przesyłki Klient ma obowiązek zbadać jej stan przesyłki przed odbiorem od przewoźnika. Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona uszczerbku lub uszkodzenia to przewoźnik ma obowiązek niezwłocznie protokolarnie ustalić stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody.

5. Szczegółowe informacje w zakresie kosztów i czasu dostawy zostały ujęte w zakładce “Formy płatności i Dostawy”.

6. W przypadku Umów o dostarczenie treści cyfrowej powyższe zasady zostają zmodyfikowane w następujący sposób:

a) Treści Cyfrowe mogą być dostarczone poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

b) Treści Cyfrowe udostępniane są do pobrania bezpośrednio na stronie Sklepu Internetowego lub dostarczane są na adres e-mail udostępniony przez Klienta,

c) dostarczenie Treści cyfrowych następuje niezwłocznie po uiszczenie całości ceny oraz po akceptacji warunków niniejszego Regulaminu, Polityki Prywatności oraz po złożeniu oświadczenia o akceptacji wykonania w całości przez Sprzedawcę Umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych,

d) Treść Cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Treści Cyfrowej lub pobranie Treści Cyfrowej, zostały udostępnione Klientowi.

IX. Reklamacja Towaru

1. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Klientom Towaru zgodnego z umową oraz bez wad prawnych. Towar jest zgodny z umową, jeżeli:

a) jego opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do Treści cyfrowych – również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji jest taka sama jak wskazana w Umowie Sprzedaży;

b) nadaje się do celów, do których zazwyczaj używa się Towar tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;

c) występuje w takiej ilości i ma takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do Treści Cyfrowych – również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla produktów tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez sprzedawcę, w szczególności w reklamie lub na etykiecie;

d) powinien być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Klient może rozsądnie oczekiwać lub które wynikają z opisu Produktu;

e) posiada przydatność do określonego celu, do którego jest potrzebny Klientowi, o którym Klient zawiadomi Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży i który Sprzedawca zaakceptował.

2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 1, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili złożenia Zamówienia, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z umową.

3. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument może żądać naprawy lub wymiany Towaru.

4. Jeżeli doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów po stronie Sprzedawcy, Sprzedawca może zamiast zaproponowanej przez Konsumenta naprawy Towaru wymienić Towar lub zamiast wymiany Towaru dokonać jego naprawy.

5. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z umową, wartość Towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Klienta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową.

6. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, w przypadku, gdy:

a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia lub nie doprowadził Towaru do zgodności z umową;

b) brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w ust. 4 powyżej;

c) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie sprawy wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

7. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową jest nieistotny.

8. W przypadku wymiany lub naprawy Towaru, Konsument zobowiązany jest do udostępnienia Sprzedawcy Towaru a Sprzedawca zobowiązany jest do jego odebrania od Konsumenta na swój koszt. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument na koszty własny niezwłocznie samodzielnie zwraca Towar Sprzedawcy.

9. Reklamacja może zostać złożona przez Konsumenta:

a) w formie wiadomości e-mail na adres: [email protected] lub

b) na piśmie na adres: MM Sp. z o.o. ul. Powązkowska 44C, 01-797 Warszawa z dopiskiem „Reklamacja”.

10. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacje zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia Towaru, rodzaj reklamowanego Towaru, dokładny opis niezgodności Towaru z umową oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Konsumenta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Sprzedającemu dowód zakupu Towaru (np.: paragon fiskalny lub faktura VAT).

11. Sprzedający rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Konsument zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

12. Nie stanowią podstawy reklamacji niewielkie różnice w zewnętrznym wyglądzie Towaru wydawanego Konsumentowi w zestawieniu z wyglądem Towaru (także tego samego rodzaju, marki i modelu) prezentowanym w formie graficznej w Sklepie Internetowym, które mogą wynikać z innych ustawień monitora Konsumenta, warunków oświetlenia itp. czynników związanych jedynie z używaniem Internetu do dokonywania zakupów.

13. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę jest dłuższy.

14. Sprzedawca ponosi wobec Klientów będących Konsumentami odpowiedzialność za zgodność Towaru z umową na zasadach określonych w przepisach Ustawy o prawach konsumenta.

15. Wobec Klientów będących Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy sprzedanej, na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego.

16. Po rozpatrzeniu reklamacji (zarówno pozytywnej jak i negatywnej), Sprzedawca odsyła na własny koszt Towar bezpośrednio do Klienta, Jeżeli Towar nie zostanie przez Klienta odebrany i zostanie zwrócony do siedziby Sprzedawcy, Sprzedawca kontaktuje się z Klientem telefonicznie lub na podany w zgłoszeniu reklamacyjnym adres e-mail, informując go o możliwości ponownego przesłania Towaru na koszt Klienta. Klient ma 30 dni na odbiór zwracanego Towaru lub złożenie oświadczenia o ponownej wysyłce. Po przekroczeniu tego terminu Towar zostaje przesłany do placówki logistycznej Sprzedawcy, który jest uprawniony do obciążenia kosztami magazynowania Klienta, a w przypadku braku przestrzeni magazynowej do utylizacji Towaru na koszt i ryzyko Klienta. W przypadku utylizacji Sprzedawca zwraca Klientowi cenę zakupu potrącając koszt magazynowania i utylizacji.

X. Reklamacje Treści Cyfrowych

1. W przypadku Umów o dostarczenie Treści cyfrowej przepisy działu X Regulaminu stosuje się odpowiednio z zastrzeżeniem odmienności wskazanych poniżej.

2. Treść Cyfrowa, aby mogła zostać uznane za zgodne z umową, musi:

a) nadawać się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z Treści Cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;

b) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Treści cyfrowej tego rodzaju i których Klient może rozsądnie oczekiwać.

3. Sprzedawca informuje Konsumenta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności Treści Cyfrowej z umową oraz dostarcza je Klientowi przez czas zasadnie oczekiwany przez Klienta, uwzględniając rodzaj Treści Cyfrowej, a w przypadku Treści dostarczanych przez czas ciągły – przez czas określony w Umowie o dostarczanie treści cyfrowej.

4. Jeżeli Konsument nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści Cyfrowej z umową, jeżeli poinformował Konsumenta o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania.

5. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową Treści Cyfrowej dostarczanych jednorazowo, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Treści Cyfrowej z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia treści cyfrowej istniał w chwili ich dostarczenia.

6. Jeżeli Treść Cyfrowa jest niezgodna z umową, Konsument może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.

7. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Treści Cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Treści Cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.

XI. Prawo odstąpienia od umowy

1. Z zastrzeżeniem pkt. 10 poniżej, Klient, który zawarł umowę na odległość, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania Towaru lub Treści Cyfrowej w ramach zawartej Umowy Sprzedaży lub Umowy o dostarczenie treści cyfrowej, może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

a) pisemnie na adres: ul. Powązkowska 44C, 01-797 Warszawa

b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]

3. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty został jako załącznik nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Klient może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia Towaru w posiadanie lub pobraniu Treści Cyfrowej przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Towarów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru.

5. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści Cyfrowej, Klient zobowiązany jest zaprzestać korzystania z tej Treści Cyfrowej oraz udostępniania jej osobom trzecim.

6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi należności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).

7. Sprzedawca dokonuje zwrotu należności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8. W przypadku odstąpienia od Umowy o dostarczenie treści cyfrowej przez Klienta, Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej Treści cyfrowej niezgodnej z umową oraz Treści cyfrowej, których obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.

9. W przypadku gdy płatności za Treść Cyfrową nastąpiła poprzez udostępnienie danych osobowych przy odstąpieniu od umowy przez Klienta, Sprzedawca niezwłocznie usunie dane Klienta przekazane w związku z dostarczaniem Treści Cyfrowej (w zakresie jakim były one wykorzystywane jako środek zapłaty za Treść cyfrową).

10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:

a) których przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; b) których przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia, w tym Towar, który z uwagi na swój charakter nie mogą zostać zwrócone;

c) których przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych;

d) o dostarczenie Treści cyfrowej lub świadczenie usług cyfrowej, jeżeli przedsiębiorca dostarczył Treść cyfrową lub wykonał w pełni usługę cyfrową za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

11. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedawcy na adres: ul. Powązkowska 44C, 01-797 Warszawa.

12. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

13. Brak odbioru Towaru od przewoźnika, skutkujący zwrotem Towaru na adres Sprzedawcy, poczytuje się jako działanie Klienta mające na celu odstąpienie od umowy. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia wystąpienia zdarzenia, zwrócić Klientowi należności pomniejszone o koszty zwrotu Towaru do Sprzedawcy

XII. Własność intelektualna

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, opisów, logotypów, zdjęć, filmów zamieszczanych na stronie Sklepu internetowego (z wyjątkiem niektórych prezentowanych w Sklepie Internetowym, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Spółki.

2. Zabronione jest modyfikowane, kopiowane i rozpowszechniane dostępnych na stronie Sklepu internetowego ww. treści bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.

XIII. Ochrona danych osobowych

1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych.

2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zawarcia Usług Elektronicznych oraz zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży.

3. Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.

4. Dane osobowe Klienta udostępnione w ramach Sklepu Internetowego lub uzyskane w oparciu o aktywność Klienta w Internecie, będą przetwarzane przez Sprzedawcę w konkretnych, określonych celach wskazanych w ramach poszczególnych formularzy w ramach Sklepu Internetowego oraz opisanych szczegółowo w ramach Polityki Prywatności dostępnej w Sklepie Internetowym.

5. Klientowi co do zasady, w zależności od korzystania z konkretnych funkcjonalności, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo sprzeciwu, prawo dostępu do jego danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.

6. Dodatkowe wyjaśnienia dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności.

XIV. Postanowienia końcowe

1. Niniejszy Regulamin dostępny jest nieodpłatnie na stronie internetowej Sklepu Internetowego w zakładce Regulamin sklepu – w formie, umożlwiającego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.

2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem w pierwszej kolejności będą rozwiązywane w sposób polubowny w drodze wzajemnych negocjacji. W przypadku braku uzyskania wzajemnego porozumienia w zakresie kwestii spornych, sprawa będzie rozstrzygana przez sąd właściwości ogólnej.

3. Sprzedawca informuje Klienta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów. W zakresie roszczeń Konsumentów szczegółowe informacje i procedury dostępne są u właściwych miejscowo rzeczników praw konsumenta, w Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr

4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmian postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku zaistnienia ważnych powodów. Przez ważne powody Sprzedawca rozumie w szczególności modyfikację/zaprzestanie lub rozpoczęcie dostarczania nowych usług, wprowadzenie zmian technicznych/technologicznych, a także obowiązek dostosowania Regulaminu do aktualnych przepisów prawa.

5. Dokonując zmian Regulaminu Sprzedawca zobowiązuje się jednocześnie do publikacji jednolitego tekstu Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego ze wskazaniem daty obowiązywania zmian, a także poprzez wysyłanie wzmianki o zmianach treści na adres e-mail Klienta.

6. Zmiany Regulaminu obowiązują zarówno Sprzedawcę jak i Klienta od momentu opublikowania zmian na stronie Sklepu Internetowego. Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw Klientów korzystających ze Sklepu internetowego przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone i/lub realizowane zamówienia. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje Regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia.

7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

8. Regulamin obowiązuje od dnia 07-04-2023 r.

Moja Miska